Merhaba kardeş,
Çok alınmışsın!.. İki kere değil yüz kerede okusam aynı şeyleri yazardım. Sebebine gelince. Kardeş o link öleli aylar oldu. Evet uzun süre hatta yıllarca diyebileceğim süre o yahoo linkinden şu 50$ lık hesapları satanlar oradan hesap üretip forumlarda satış yaptılar. Ama google o linkten kredi vermiyor. Verilse dahi artık hesaplar çalışmıyor. Madem aldınız oradan 14 YTL etkinleştirme ücreti atın reklamı çalıştırın birde öyle atın buraya. İkincisi tekrar tekrar hesap yapın bakalım ne olacak. Adwordscü arkadaşların hepsi biliyor o linkin artık işe yaramadığını. Oysa siz Amerikayı yeniden keşfetmiş gibi başlık atmışsınız. Dolayısıyla bende milleti denemek için yazmıştır dedim ne var ki bunda. Eğer dediğin gibiyse o hesaplardan hergün ben senden satın alacağım. 14 YTL de eft yap gel ilk müşterin ben olayım, hesaplar çalışır durumda göster Bu kadar basit

Haydi hayırlı işler