Herkezin kendine göre hakli bi tarafi vardir diye düşünüyorum..
Eğer "%99.9 uptime süresi" yazılıyorsa ve bu söz tutulamıyorsa o zaman müşterinin laf etmeye hakkı var demektir. O sebeple, olabilecek problemleri de hesaba katarak uptime oranı belirtmek -en baştan- yapılması gereken iştir. Örneğin bizde bu oran aylık %99.5'tir. Sunucuda problem olmasa bile, ara ara datacenterda ufak kesintiler olabiliyor, onlar hep bu rakamdan düşüyor.

İşte bu sebeple sırf müşteri çekmek için bu tür ifadeler yazılması doğru değildir. Sonra bu sözünüzü yerine getiremesseniz, bu tür şikayet mesajları ile karşı karşıya kalınması normaldir, hiç de birşey diyemessiniz. (Yanlış anlaşılmasın, şahsınızı kastetmiyorum @HDDServers)