müşterinin ne olduğu kimseyi ilgilendirmez hizmet alamıyorsam hakkımı ararım bana söylenmeden siteler kapanıyorsa sitemin kapatıldı haliyle açılmasınıbeklerim eğer açılmazsa kısacası hizmetden memnun kalmazsam paramı geri isterim bu benim en doğal hakkım!!