capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
müşterilere anlatamazsınız müşteri her zaman nanköndür
Neden müşteri nankör ? Adam para yolladığı zaman oh be deyip 5 dk da harcayabiliyorsun. Adam destek isteyince nankör mü oluyor ? Destek vermek zorundayız , zorundasınız , zorundayım. Ben bir yerin müşterisi bazı yerlerin ve kişilerin hizmet sağlayıcısıyım.Söz hakaret boyutuna ulaşmadıkça müşteri haklıdır.