Ben yoktum uzun zamandır ama hala sitelerin backubları açılıyor sonuçta 500 ü aşkın site,sürekli açılıyor.Msn de olmamamız bilgisayar başında olmadığımız anlamınada gelmez,ilgilenmediğimiz anlamına gelmez öyle göstermişsiniz ki hiç bakılmıyor gibi... Benim yokluğumda arkadaşlar ilgileniyor.Kısa bir mühlet daha olamıcam burda olduğum sürece ilgilendim.Oluşan 2 Günlük kesilmelerden de herkezden özür diliyoruz.Hala sorun yaşayan Burak bey e özel Mesaj ile veya mail ile ulaşsın.Yeni-Gün'üde aktif edicez dahilinde ticket ile sorunlarınızı iletirsiniz saygılarımla...Herkezin sabrı için teşekkür ederiz.