On numara desem yeridir...
Hele finalde berabere kalıyorlar ya

Güzel düşünmüş elemanlar ve güzel yapmışlar.Devamı gelirse çok tutar , belki de çok tuttu bizim haberimiz yok
Şuan tekrar izlemedim ama ilk izlediğimde sonunda © 2005 yazıyordu galiba.. tutmuştur belkide