zirve100 de ki analize göre artık nominal değerleri tutturursunuz hocam metalarda. orjinallik şöyle ki, başka forumlarda indexlenmiş konuları kendi forumunuza aynen almanızın hiçbir faydası olamaz size. Ancak 100 cümlelik bir metinde bu metne 2-3 cümle eklerseniz kendiniz, o zaman faydasını görürsünüz. + ilk indexlenme de önemli bence. yani bir konu var siz açtınız ilk olarak sizde google indexledi, daha sonra konuyu başka siteler aldı sizden aynen açtılar. onlar kopya site, spam olarak algılanırken siz orjinal bir site gibi düşünülebilirsiniz. her zaman güncellikte ilk olmaya çalışın. benim izlediğim politikalar bu şekilde...
Evet zirve100 e bakarak herşeyi düzgün yapmaya çalıştım elimden geldiğince şimdi zaman bırakmam gerekir ama 1 ay oldu vbseo alalı ve sitemap yapalı index sayımda artış olmuyor o bakımdanda böyle bir sorunum var.
Bende bundan sonra sizin izlediğiniz bu politikaya göre hareket edeceğim.
boşver pr yi . arama motorunda üst sıralarda isen sorun yok .. pr5 - pr4 aldım diyosun aldıgın pr5 ve pr4 halen Pr sini korumusmu bu da önemli. önemli olan orjinal icerigin ve backlinkin
Bundan sonra pr'yi fazla takmayacağım zaten.Evet baktım o siteler prlerini korumuş.