Ulaknet kullanıyorsan dikkatli ol derim. Bende ulaknet kullanıyorum 70 Mbps bağlantı var. Benim bilgisayara yaklaşık bir 30 Mbps geliyor. ama böyle birşey öğrenilirse yasal işlem başlatılır. Ticari herhangi bir amaçla kullanma derim.
evet bugun arkadaşlarla da konuştuk, ticari amaç için kullanmamaya karar lıyım zaten. Eğer iş ticaret boyutuna sıçrayacaksa ulak nettten çıkartırım sunucuyu olur biter.
msn i ni ni ekliyorum abicim... görüşelim