HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not kotalılar kotasız yapılabiliniyormuş
ben kotalıya geçtiğimde bizim bi arkadaş var o yaptım dediydi ona yaptırtırım

Yani KotaLi ßi ßağLantim var 1024 Kß ßunu SinirSiz YapaßiLirmiYimmm??