Konu
"NETTELLER" olan varmı?
16-08-2006, 17:25:34
#9
siirtsporlu
Ya ben 3-4 aydır ziraat bankasına alıyorum play65 ödemsini birinci ay 40 $ kesinti yaptı 2. ay hiç kesinti yapamdı 3. ay da yapmadı bügün yeni gelen ödemede 30 $ kesinti yapmış ne iş ya anlamadım gitti