konu dışı birşey sorcam

256K sınırsızlar 1024 K 6 gb kotalı yapılmayacakmıydı otomatik olarak?
telekoma gittim ordaki kadın yok diyor böle bişi haberi bile yok
otomatik geçmesi gerekiyordu bende hala 256K dilekçe verdim 1024 K 6 gb kotalıya geçmek istiyom diye bu konu hakkında ne tür gelişmeler oldu arkadaşlar?