Konu
Güncelleme Kimlere Yaradı:/
30-04-2008, 11:32:30
#18
WebWorm
PhYtOnX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim zaten 0 dı 0 kaldı
ama bu güncelleme çok saçma oldu bence
bencede saçma oldu..