myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn sinde bi meymenet yokmuş
ödülmü koysak ne yapsak
kanıma dokundu valla kimin hakkını yedim ki benim çocuğumun nafakasını sömürmeye çalışıyor itt