Localhosttan db yi alıp sunucuya atmak istiyorum ama bi türlü alamadım smf kullanıyorum veritabani_yedekle.php kullandım eksik aldı phpmyadminden dendeim bozuk aldı programımı var acaba naıl alabilirim?