
Sanırım konuyu açarken "10Mb bağlantıM" var derken yanlış bir ifade kullanmışım. Bu da işe kişisellik yüklemiş. Başlığı değiştiremedim ama burdan düzelteyim, klüp bünyesin de 10Mb bağlantımız var. Kendi cebimizden kasa almamızın sebebi is

okulun klübe sunduğu serverlar teneke sayılır ... ve brokrasi engelleriyle de yeni server aldıramıyoruz klübümüze


"Herşeyi devletten beklemeyeceksin..."



Arkadaşlar klüp bünyesin de çalışma ve proje geliştirme anlamında biz bu vb işlemleri bilgisayar klübü olarak yapma hakkına sahibiz.
herhangi bir kişisel çıkar davası yok bu işte... Ayrıca biz okul ve klüp web sitelerinden ziyade, kendi projelerimizide yıllarca yayınladık. Burda klübe yetkiyi veren fakülte bilgi işlemi ve hocaların projeye desteğidir.
Üniversitelere bilgisayarlar ve yüksek hız internet süs olsun diye verilmiyor arkadaşlar... Elbette kişisel çıkar için dediklerinizde haklısınız. Bizde host falan vereceğiz demedik ki
sadece klüp imkanlarıyla proje oluşturma var ....
hocalarımızdan ve bilgi işlemden izin aldık