Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey İyi Güzelde Dİnleyiciler Nerden İstek Yapcak Bide Türkçesi Lazım
O Kadarını Bilmiyorum Turkceleştirmeside Okada Zor Olmasa Gerek Alın Terlemesi Gerekiyor Sanırsam Biraz Ama Değer