yaw allahtan korkusumu yok nedir ne msn ne telefon ne sabit telefonlarına bakıyorlar ben bunlara nasıl ulaşacam bu yaptıkları nedir ya Kimin hakkı var bizi böyle magdur etmeye. saat gece 12 den beri bekliyorum bu akşam 20:00 a kadar gelmedikleri Tüm yaptıklarını anlatıcam yeter ya bu kadarda yapılmaz. ayıp