Konu
r10 ne dinliyor ? xD
27-04-2008, 14:27:08
#77
Peksoft
umutcandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Değil tabi çok şey söylemek isterdim ama yeri burası diil
Evet Bende bu aralar oda arkadaşımın sayesinde Sagopa dinler oldum (:
Pmden söyle
Şu an Sagodan bağdatı dinliyorum.