Konu
r10 ne dinliyor ? xD
27-04-2008, 13:10:36
#74
DooMsDaY
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Söylüyosan sorun yok.
Ankete ne gerek vardı o zaman
r10da zeki kişiler bulunuyor ondan dolayı rock fazla çıktı
<espiriydi yannis annama
>
ama cidden etraf rapci doldu.. yada birden çoğalınca böyle oldu xD eskiden bu kadar yoktu xD