Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi rapçi daha çok ama şike var
ne şikesi hocam?
konuyu açan ve rock/metale oy veren olarak ben rapcilerin daha cok oldugunu söylüyorum ne şikesi yapıcaz ?
nasıl oluyorda bukadar dinleyeni var hala anlayabilmiş değilim :]
ama son zamanlarda böyle olmaya başladi.. eskiden rap yokdu dimi buralarda :] rock vardı. işte sanırım olay bu millet yeni bişi görünce cup özeniyor :]