ben olsam satmazdım, satardım da şu şekilde olurdu ancak;
basit ama güzel bir site kurardım, biraz yazı, biraz resim, biraz video, biraz event haberleri falan, sitenin bir yerine de This domain for sale yazısını iliştirirdim. hem alacak olan biri olduğunda grubun hayranlarından biri almış olurdu hem de böylesine önemli bir grubun tıklanma potansiyelini adsenseye çevirmiş olurdum. alacağın hit yabancı hit olduğu için 500-1000 tekil olsa bile öpüp de başına koyacak kadar değerli...