mutlu oldun mu bunu sölediğin
bakıyom da mesaj sayın artmış

dostum evet gereksiz,ama google de kazancım ne zaman ii olsa,korku giriyo içime.adamlar ha çok kazanıyon diye ban ı atacak,kalacam ortada.
inanmayan inanmaz ama,yemin ederim hile yapmıyorum.
ama kazancımı da 2 hesap olarak götürsem çok göze batmaz