Bir kaç noktayı yanlış aksetmiş olma ihtimalime karşı düzeltiyorum. Trickster'ın bahsettiği 1gigabit hat yaylaya kadar geldi. En yakın zamanda aktif etmeye çalışıyoruz ancak bu 2-3 ayı bulabilir. Şuan için kurulan altyapı Cisco üzerine kurulu ancak Juniper ile anlaşmak üzereyiz. ATX sunucuları, çalışmalar bitip raflar hazır olana kadar kabinetlerde barındırmaya devam edicez. Raflarımız hazır olduğunda ise oraya aktarıcaz. Yeni sistem odamız için yükseltilmiş tabanlarda geldi. Kısa bir süre içinde tamamen hazır olacaz inşallah.
Bu arada bahsi geçen firmaları daha önce açıklamıştım. Turkcell ve Vodafone'un yurtdışı ses erişimlerinin bir bölümü TT Telekom tarafından sağlanıyor.