resellerim.com dan temmuz ayında reseller aldım çok memnunda kullanıyordum ne olduysa 2 ayda oldu önce ara sıra kesintiler oluyodu. sonra sıklaştı ve bu son ay sürekli kesintiler olmaya başladı. 1 haftadır sitem açılmıyor. son 1 ayda en fazla 5-6 gün açıldı site geri kalan günler sürekli kapalıydı. çoğu indexim silinmiş. ne msn de yazılanlara cevap veriyorlar ne de cepten atılan mesajlara. mailleri hiç saymıyorum bile.
artık bi ilgilenin şunlarla mağdur durumdayız. bari yedekleri verin biz bakalım başımızın çaresine...
artık hiç bir şekilde ulaşamadığım için veya ulaşıp kaale alınmadığım için bu yola başvurdum. yetkililerin cevap vermesini bekliyorum...