Konu
r10 ne dinliyor ? xD
25-04-2008, 10:34:50
#43
infratime
Üyeliği durduruldu
Politik bi cevap olacak ama kulağa hoş gelen her türlü müziği dinlerim.
Ama çoğunluk olarak ÖZGÜN & PROTEST dinlerim.