Arkadaşlar Oyun Sitemde Nedenini anlamadığım bir sorunla karşılaştım.
Login olmuyor.Şifreyi yanlış yazınca karşılaması gereken hata sayfası çıkıyor.Ama şifreyi doğru yazınca Bomboş sayfa çıkıyor.
En Son ne yaptığımı hatırlamıyorum.Ama Bütün dosyaları değiştirdim scriptin default dosyalarını koydum nafile.Yedeğini aldım, başka bir dizine yükledim, orada login oluyor.Hiçbir sorun yok.
Peki neden Ana dizinde giriş yapamıyorum Sizce?
Yardımlarınızı Bekliyorum.|Teşekkürler