Konu
r10 ne dinliyor ? xD
24-04-2008, 17:15:42
#34
bronx
Üyeliği durduruldu
TheRAPy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
The
RAP
y Rap yani
(ilginç gelebilir ama sagopa + Ceza dinliyorum)
sago hariç hepsi=)
salvodan şaşma derim=)