Konu
bloguma ne oldu böyle
24-04-2008, 13:53:22
#11
amanhem
oh bee sonunda sitem sandboxtan çıktı
webkit demişti 3 hafta bekle diye, şunu şunu da yap diye,
yapınca oluyomuş, sağol webkit