DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak metalciyim ama sagopa'ya saygım var xD
yok öyle bende müzik ayrımı :] rock - rap kavgası : ]
rapde dinlemişliğim var.. ama bu hardcore dediklerinden xD crunk xD
benim için önemli olan vokalin gücü
haykırsınlar yeter

Aman Allah uzak tutsun dostum. rock a kesinlikle düşman değilim. şebo, gece yolcuları, manga vs. müziklerini çok severek dinlerim. Ama metalmi uzak dursun. lafın gelişi gibi gelebilir ama değil şöyleki, bir kere arkadaşım bi metal yolladı akşam beynimde yankılandı uyuyamıyordum.