Konuyu atlayarak okudun sanırım . Pr değerini nasıl ölçeriz diye konu açmadım veya fake mi de demedim .Anlamadan dinlemeden yorum yazarak konu zaten rotasını şaşırdı neyse son yanıtım .
sende anla artık burada bu kadar insan pr6 nın manuel alındıgını gormemişler merak ediyorlar durumu, boyle bir olay gorulmemiş olunca normal olarak merak uyandırıyor sen burada milletten yardım istiyorsun soru soruyorsun ama ne olur milletin sorusunuda cevaplasan merakları gidersen? Tek taraflı istemesen herşeyi? Milletin karnına agrılar sokmasan