Bence dinini, ibadetini normal şartlarıyla yerine getiren arkadaşlar, o reklamları görünce içlerinde nefret falan uyanmaz, yani boşuna kuru sıkıntı yapıyorsunuz gibi geliyor bana... Sonuçta, Müslümanlığın temel şartlarından bazıları dostluk, barış, sevgi değil mi? Kutsal kitabımızdada diğer dinler hakkında kötü birşeyler yazmadığına göre o reklamların sitenizde çıkması çok bir sorun teşkil etmez bence...