janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptıkları ayıp bişey forumda cevap vermeleri gerekirken tınlamıyolar işte.kullananda hata.
ücretsiz destek hattı bile sağlamışken, sen niye forumdan soruyorsun ara sor sanki paramı yazıyor