Benim forumda çıkıyordu...Engelledim Allah dan rekabetci reklam filtresi diye bir şey var yoksa adsense koymam...Misyonerliğe destek olarak gelecek paradan hayır gelmez...Olanlar kaldırırsa Kazancı daha bereketli olacaktır...