elvirs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrencilerinizin emeği olan yazıları kar amacı ile kullanmanız ne kadar etik olur tartışılır. Özellikle öğrencilerinizin bundan haberi yoksa.
Yani herşey aslında niyette bitiyor, bu hoca para kazanmak için değil de; insanlığa o bilgilerle faydalı olma niyetiyle yayınlıyorsa çok da iyi ediyor olurdu. Ama niyeti farklıymış!

Kolay gelsin hocam.