öğrencilerinizin emeği olan yazıları kar amacı ile kullanmanız ne kadar etik olur tartışılır. Özellikle öğrencilerinizin bundan haberi yoksa.
Yani herşey aslında niyette bitiyor, bu hoca para kazanmak için değil de; insanlığa o bilgilerle faydalı olma niyetiyle yayınlıyorsa çok da iyi ediyor olurdu. Ama niyeti farklıymış!
Kolay gelsin hocam.