Konu
kontrol panelindeki boş alan
22-04-2008, 01:13:28
#1
prozac38
şimdi dikkat ettim kontrol paneline girildiğinde bir boş alan var acaba bu alanı nasıl kaldırabilirde menülerin alt alta görülmesini sağlayabiliriz ?
şimdiden teşekkürler
iyi günler