Be hala config ayarlarından şüpheleniyorum. Yada bir bug falan ama tüm bunları gözarada edersek
Bence tüm sorun banlanamayan adamda. Allahtan admin banlayabiliyor...
yok yok configi benden başka dokunan olmadı. bende 1 kez dokundum kendimden başka id yide yazmadım.
evet Allah'tan ben banlayabiliyorum
artık bug olduğu garanti gibi bişey. bakmadığım delik kalmadı