trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer Windows'unuz lisanssız ise evet alıp götürcekler =)
Ve büyük olasılıkla faturada Windows lisansı diye kesim yok ise sizede ceza gelecektir.
götürsünler, belki daha iyi bir ailenin yanına verirler.
hani google gibi ailenin bağrında 1 tb hat bağlarlar yavrucağıma
eheheh