localphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demekki benim windows sunucumu datacenter'dan alıp götürecekler, üstelik datacenter'im benden lisans ücreti almadı.
böyle birşey çıkıyor ortaya
Eğer Windows'unuz lisanssız ise evet alıp götürcekler =)
Ve büyük olasılıkla faturada Windows lisansı diye kesim yok ise sizede ceza gelecektir.