Konu
Yabancilarinda kazanclari dustu
07-07-2005, 18:57:06
#5
Kalyoncu
eee bende işte, 90 tıka 35 $ alıyordum. 400 tıka çıktım 22 $
Şuan tekrar düştüm 90 tıka 7 ile 5 $
ve hala pin gelmedi