Ben aynı posta üzerinden, devam ederse gerekeni yapacağımızı söyledim. Başka diyalog kurmaya gerek görmedim. Böyle saçmalık var mı ya hu...o kadar da kötü bir e-posta; bırakın spamı, o postayla spam yapmaya utanmıyorlar.
Haklısın üstadım. Nerde o eski spamler. Artık adam gibi spam mail bile hazırlayamıyorlar
Normalde daha bir havalı oluyordu spam mailler