Konu
Piltan Ajans
21-04-2008, 19:12:36
#10
Akar
Ben aynı posta üzerinden, devam ederse gerekeni yapacağımızı söyledim. Başka diyalog kurmaya gerek görmedim. Böyle saçmalık var mı ya hu...o kadar da kötü bir e-posta; bırakın spamı, o postayla spam yapmaya utanmıyorlar.