Ben aynı posta üzerinden, devam ederse gerekeni yapacağımızı söyledim. Başka diyalog kurmaya gerek görmedim. Böyle saçmalık var mı ya hu...o kadar da kötü bir e-posta; bırakın spamı, o postayla spam yapmaya utanmıyorlar.