Çok hoş bir masa üstü daha.. Masanın üzerinde yok yok.
Ofis bana ait değil ama eğer yaparsam kendime ait böyle bir ofis kurmam yakındır

Alttaki resimde benim masaüstü Pscreen dosyam.. Benim emektar Laptoptan..