Badsectoru düzeltecek bir program yok çünkü sorun donanımsal parçada yani elle düzeltebilirsen dicem ona anakartı açtınmı hdd nin işi biter bilmem kaç basınçlı bi yerde yapılıyor bu hdd ler.. makinayı marka olarak bir yerden aldıysanız kasayı istemeleri gayet doğal.. benim yedek diskte böyle bir problem olmuştu 15 gün geçmeden sıfırını yolladılar.