Kazandım, günde ortalama 3 dolar kazanıyorum.3 dolar kazanıyorum ama verdiğim emeğe göre hiç bir şey.Veganın dediklerinide denicem bide şunu demiş arkadaş
"ana tavsiyem biraz kodlama bilgin varsa piyasadki basit scriptleri hem tasarım hemde kod yönünden geliştirip kullanman. "
Ben zaten joomlayı bıraktım, özel script aldım onda düzenlemeler yaptırdım, hem tasarım hemde kodlama açısından.Bu durumda script ve tasarımda bir nevi kendine özgü oldu.Bu arada hitim hafta sonları 2.000, hafta içi 1.500. Ama yaşına göre site çok kötü durumda.Onarcade scriptten bahsetmiş arkadaş, onun Welcome to Flash Game Script - Revenue Generating Arcade Site Script for Flash Games, Movie Clips and Images. dakinden farkı ne ki?Üstelik ben seosunada güç kattırdım bi anlamda bunun.