Arkadaşın al bunu sitene koy millet indirsin diye gönderdiği dosya virüslü, ben kaspersky'ın yalancısıyım..

(ScreenShot koyabilirim)..
Ayrıca bahsettiği projede hiç aklıma yatmadı burda açıklamak istemiyorum çünkü söyleme kimseye falan dedi.Merak eden varsa arkadaşın kendi azından duyabilir.
Kalın sağlıcakla..
Demekki boş laflara kanmamak gerekiyor.
konusma kayıtlarını koyarsanız, arkadası forumdan uzaklastırılmasına yardımcı olabilirz.
üstte yazdıklarımı kendisine msn den söyleyince, sesini kesti nedense