Abicim bıktım bu sivrisineklerlen.
Ciddi ciddi bıktım yaw. Sabaha kadar netteyim. Sabah 6'da yatıyorum. Sabaha kadar sineklerle bogusuyorum. Ama bir kac gundur Sivrisinek ilacı / parfüm kokusu ile bogusuyorum.
Basıyorum sivrisinek ilacını odaya. Sonra cıkıp bir sigara iciyorum. Geri geldigimde ilaç kokusu ağır geliyor. Bu sefer abimin hediye ettigi parfüm'ü odaya sıkmaya başlıyorum. Ikisi karısınca enteresan bir koku oluyor
Sizin evde sivrisinek yokmu ?