Konu
Net akşam 7-11 arası gidiyor,sizde ?
20-04-2008, 00:27:08
#7
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende de sürekli sayfa bağlanamadı hatası veriyor.Sinir bozucu