Konu
Net akşam 7-11 arası gidiyor,sizde ?
20-04-2008, 00:21:02
#6
TeQNyC
Arkadaslar telekoma basvurmadan duzelmez ben 2 aydır aynı sorunları yasadım 10 dakikada 1 kopuyordu.Telekoma basvurdum.Neyseki kopma yok artık.Verdiginiz paranın karsılıgını alın.Dilekce veya telekomu arayın..