Hayırlı olsun yeni ofis

Bu arada her isteyen gelebiliyor mu ? Ben Bolu dayım, eğer açılış gününde bir işim olmazsa ve bir iki kişi daha bulursam gelmek isterim... Zaten çaycumada akrabalarda var, arada onları da ziyaret etmiş olurum...
tabiki.tam olarak açılış tarihini forumdan duyururum zaten.o gün sizi otogardan almaya bile geliriz özel araba ile.