Konu
htservers - duyuru
19-04-2008, 18:53:16
#11
mtn
Hayırlı olsun yeni ofis
Bu arada her isteyen gelebiliyor mu ? Ben Bolu dayım, eğer açılış gününde bir işim olmazsa ve bir iki kişi daha bulursam gelmek isterim... Zaten çaycumada akrabalarda var, arada onları da ziyaret etmiş olurum...