Hayırlı olsun yeni ofis Bu arada her isteyen gelebiliyor mu ? Ben Bolu dayım, eğer açılış gününde bir işim olmazsa ve bir iki kişi daha bulursam gelmek isterim... Zaten çaycumada akrabalarda var, arada onları da ziyaret etmiş olurum...